.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قیمت گاز وارداتی از ترکمنستان: محرمانه
سيدعلي ادياني نماينده مردم قائم شهر در خانه ملت با تاكيد بر اين كه نمايندگان مجلس از مفاد اين قرارداد مطلع هستند گفت : مفاد اين قرارداد نبايد رسانه اي شود...
قیمت گاز وارداتی از ترکمنستان: محرمانه

مخبر كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي با بيان اين كه در قراردادهاي بين المللي بزرگ اگر طرفين مقرر كنند مفاد قرارداد نبايد رسانه اي شود بيان اجزاي آن خلاف حقوق بين المللي است محرمانه بودن مفاد قرارداد واردات گاز از تركمنستان را تاييد كرد.

سيدعلي ادياني راد با تاكيد بر اين كه نمايندگان مجلس از مفاد اين قرارداد مطلع هستند گفت : مفاد اين قرارداد نبايد رسانه اي شود.

نماينده مردم قائم شهر در خانه ملت اظهار كرد : اين قرارداد در چارچوب مصالح ملت است و از آنجا كه در هر قرارداد بايد هزينه و فايده را در نظر گرفت مي گويم كه اين قرارداد بر اساس قاعده عقلايي هزينه فايده به نفع ملت است ضمن اين كه در هر قراردادي تراضي طرفين وجود دارد .

وي در ادامه با بيان اين كه قيمت بنزين و حامل هاي انرژي در سال آينده هنوز معلق و منوط به تصويب بودجه 88 است گفت : از يك طرف بايد در نظر داشت كه فروش حامل هاي انرژي به قيمت موجود سرمايه سوزي است و از طرف ديگر نبايد افزايش قيمت ها منجر به فشار بر مردم و خالي كردن سبد درآمد مردم شود بنابراين با رعايت اين دو موضوع قيمت بنزين بايد تعيين شود ضمن اين كه من قيمت 350 تومان را براي فروش بنزين در سال آينده مناسب نمي دانم .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 بهمن 1387
برای چه قیمت محرمانه است ؟چرا با مردم روراست نیستید ؟بگوئید که هفت برابر قیمت سابق گاز خریداری کردید و حالا ادعا دارید که مشکل گاز را حل کردید .و بگوئید که قرارداد گازی فعلی یک قرارداد ترکمنچای دیگر است .
نا شناس 26 بهمن 1387
گویند بنابراعتقاد ویلسن یکی از عواملی که باعث جنگ جهانی اول شده است قرارداد های محرمانه بوده است.به امید آنروز که شفافیت در اموربینالملل صورت گیرد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.